«Zeremonia kolekzio bat diseinatuko dut datorren urterako»

Kronika - Erredakzioa 2016ko urr. 15a, 02:00

Sandra Gomez bezala ezagu­tzen zaituzte familiakoek, lagunek... Moda blog munduan berriz, Betibeauty da zure izena. Nolakoa da Sandra Gomez. Eta nolakoa Betibeauty?
Pertsona berdina naiz etxean eta Betibeauty naizenean; harreman pertsonalizatua ematen saiatzen naiz. Ni­re­tza­ko nahi dudana ematen diet bezeroei, jarrai­tzen didatenei... Kon­fian­tza ematea oso garrantzitsua da.

Askotan azalduko zenuen honezkero baina... nondik dator Betibeauty izena?
Nire senarra Aritz Kabe da, No­color estudiokoa. Bera da Beti­beautyren atzean dagoena, berak sortu zuen izena. Beti nire txakurraren izena da, eta betitik dator, de siempre. Txa­kurra beti dago nirekin. Bes­talde, niretzako emakumea edertasuna da, eta izenean bi kontzeptu horiek egotea nahi genuen; beti ederra esan nahi du izenak. Euskerak presentzia izatea nahi genuen, gure hizkuntza hor agertzea. Ari­tzek esan zidanean esanahi polita zuela iruditu zitzaidan, izen fina.

Zure aurkezpenean diozu moda dela zure pasioa. Nondik datorkizu zaletasun hori? 
Txikitatik. Betidanik gustatu zaiz­kit alfonbra gorriak, ez­kon­gai­ak... 6 urterekin ama makillatzen nuen. Ama ere jostuna izan da. Tandem bat osatzen dugu, eta hortik datorkit pasioa.

Bloga eta Instagram erabiltzen dituzu, batez ere, pasio hori plazaratzeko erraminta gisa. 8.000 jarraitzailetik gora dituzu sare sozialetan. Zer ematen diezu? Eta zer ematen dizute zuri?
Nahi duenak du ni jarraitzeko au­kera, hori azpimarratu nahiko nu­ke. Nire lookak, arropa nola konbina­tzen dudan ikusi dezakete bertan, besteak beste. Lehen esan bezala, arra­ka­sta naturala izatetik dator. Ikusten duzuna da ni naizena. Niri Betibeautyk dena eman dit. Dudan ilusio guztia proiektu honetan jarria dut, pasio haundia sentitzen dut.

Bizitza pribatuaren inguruan hitz egitea ere ‘modan’ dago.
Bai, livestyle deitzen diogu horri, nik eguneroko bizitzaren pasarte batzuk kontatzen ditut sare sozia­le­tan, blogean...  Jarraitzaileei  gus­­tatu egiten zaie zer egiten duzun jakitea, bizitza pribatua ez da existitzen. Batzuentzat hau bi­txia izan daiteke, baina nik oso esperientzia ona izan dut beti. Bezeroek eta jarraitzaileek duten jarrera pasada bat da...  deitu egiten didate, zoriondu... orain arteko esperientzia primerakoa ari da izaten.

GDM2016 blogari txapelketa irabazi zenuen udaberrian. Zer suposatu du horrek zuretzat?
Lan gehiago. Errekonozimendu bat izan zen. Klasifikatu egin nahi nuen, eta Aritz senarrak ikaragarri lagundu zidan, bera gabe ez nuen lortuko. Dendara joan ginen, argazki polittak atera genituen, detaile guztiak zaindu genituen eta irabaztearekin errekonozimendu hori jaso genuen.
Asteburu honetan GDM Street Style txapelketan hartuko dut parte; 11 neskak eman dugu izena. Aurrez esan diguten hiru dendetako arroparekin hiru look egin be­har izan ditugu, jantzi eta Taba­kaleran defendatu;  atzo izan zen hori eta gaur jakingo da irabazlea. Dedikazio haundia jarri diot; eta ea postu on bat lortzen dudan.

Pausu bat gehiago eman, eta diseinatzen hasia zarela ere kontatu duzu sare sozialetan. 
Hasi egin naiz. Ni ez naiz disena­tzailea, ez ditut horretara bide­ratu­tako ikasketak, momentuz. Orain Asun Dominguezen akademian kurtso luze bat egingo dut Personal Shopper edo irudi aholkularitza ikasteko. Niretzako oso inportantea da ni formatuta egotea bezeroei laguntzeko, morfologia, koloreak... Niretzat ez da gau­za bera nire bezeroak pozik atera­tzea edo zoriontsu joatea. Mo­mentuz niretzako diseinatu dut, am­e­tsak irudikatu nahi ditut. Eta sare sozialetan izan duten arrakasta eta gero, datorren urterako zeremonia kolekzio bat egitera animatu naiz.  Txikia izango da, detaile askorekin.

Donostian bereziki moda industria indarra hartzen ari da...
Nire ustez lehengora itzultzen ari gara: Donostiako elegantzia... Mo­da­ko industriak indar haundia zu­en hemen... Donostia Sus­ta­pe­na eta Merkatarien Fe­de­razioa lan haundia egiten ari dira egun.

Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!