Kontsumitzaileen eta merkatarien arteko gatazkak konpontzeko, bat egin Arbitraje Sistemarekin!

Kronika - Erredakzioa 2010ko aza. 13a, 01:00

Hernaniko Osasun eta Gi­zarte Ongintzarako Udal Pa­tro­­natuak martxan jarriko du gutxi barru Kontsumo Ar­bi­tra­je Batzordeari Merkata­ritza atxikitzeko kanpaina eta dato­zen egunetan, Hernaniko 476 mer­katarik gutun bat jasoko du­te. Bertan, Kontsumo Arbi­tra­je Sistemaren abantailen, pro­zeduraren eta beste xehe­ta­sunen berri emango zaie. Atxi­ki­tzeko inprimakia ere izango dute. Horrez gain, KIUBeko (Kon­tsumitzaileen Infor­ma­zio­­rako Udal Bulegoa) ikuska­tzai­learen bisita jasoko dute be­­raien establezimenduan, za­lan­tzak argitzeko. Atxikitu nahi izanez gero, inprimakia KIUBeko bulegoan entregatu behar da (Sandiusterri, 1).

Sistema sinplea, azkarra, eraginkorra eta doakoa
Ongintzaren arabera, Kontsu­mo Arbitraje Sistema kontsu­mitzaileen eta merkata­ri­en edo enpresen arteko ga­taz­kak kon­pontzeko tresna da. Horrez gain jakinarazi du, sinplea eta azkarra dela, gataz­ka, gehienez ere sei hilabe­te­tan ebatziko delako, justizia-auzi­tegietara jo gabe; eragin­ko­rra dela, arbitraje-or­ga­noak inpartzialak direlako, eta nahi­taez bete behar den ebaz­pena ematen dutelako (laudoa); eta doakoa dela bi aldeentzat.

Enpresek ospea eta kontsumitzaileek segurtasuna
Enpresentzako edo merkata­rien­t­zako abantailak ere badi­tuela nabarmendu dute: «be­ren produktuei eta zerbitzuei kalitatezko elementu bat gehi­tzen diete; kontsumitzaileei se­gurtasun haundiagoa es­kain­tzen diete; bezeroaren konfiantza indartzen dute; os­pea irabazten dute, enpresen lehiakortasunak gora egiten du; auzi luze eta garestiak saihesten dira...».

Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!