Herriko merkatari txikiek ez dute garairik onena bizi krisia dela eta Donostiako eta inguruko merkatal zentruen eskaintza direla eta, baina badituzte leku horietan aurkitzen ez diren baloreak. Ibai-mendi kirol dendako Koldo Alkortak hala azaldu du: «Atentzioari ematen diogu garrantzia. Azken finean herriko jendea da eta ondo atenditu behar da. Eta arazorik egonez gero, konpontzeko prest egoten gara. Txukuntasunari ere erreparatzen diogu. Eta saiatzen gara ez lo hartzen eta marka esklusiboak ekartzen. Gero, gure kasuan funtzionatu diguna da eskaintza zabaltzeak. Publiko zabalago batengana iristen ahalegindu gara, jende berria erakartzen. Apostuak egiteak arriskatzea dakar, baina beharrezkoak dira, momentu hauetan batez ere». Kera arropa dendako Karmen Labakak ere antzeko ezaugarriak nabarmendu ditu: «Atentzio pertsonala da kontuan hartzen dudana batez ere. Bezeroarentzat lagungarri izaten ahalegintzen naiz eta aholkuak ematen. Tratua eta harremana beroak izaten dira. Gero ahalegintzen gara azkeneko modeloak herrira ekartzen, gauza bereziak prezio onean, herritarrek atera beharrik ez izateko.