Patxi, zer du nere ordenadoreak?

Kronika - Erredakzioa 2010ko mai. 13a, 02:00

Informatika aholkularitza eta laguntzarako zerbitzu berria dago martxan Kzgunean. Zerbitzua doakoa da.

«Nolako ordenadorea ero­­­­si­ko dut?», «Ondo insta­la­tu al dut programa?», «Zer du orain ordenado­reak?». Halako eta bes­telako gal­de­­rak eta kez­kak maiz izaten ditugu in­for­matika kontue­tan  eta no­ren­­gana jo ez daki­gula ibiltzen gara as­ko­tan. Orain bada zalantza ho­riek argitzen lagunduko di­gun pertsona, Patxi Marti­nez, hain zuzen. Informa­ti­ka aholkularitza eta lagun­tza­­ra­ko zerbitzu berria es­kain­tzen du Martinezek, do­an, Kzgunean.

Diagnosi zerbitzua
Martinez Informazio eta Ko­mu­nikazio Teknologia  (IKT) Aholkularia da eta bere ze­re­gina, zehazki, ho­na­koa da: ara­zoak dituzten ekipoen eta periferikoen diag­nosia egi­tea, hau da, nola dauden ikus­tea; orde­na­doreen eta periferikoen erosketan eta konfigura­zi­oan aholkatzea; hardwarea­ren instalazio ego­­kia egiaz­ta­tzea; software librea­ren, lizentziadun sof­t­wa­rearen eta sistema eragile libreen instalazioan lagun­tzea; eta hardware, software librea­ren eta sistema eragile libre eta lizentziadunen kon­figu­ra­­zio­an laguntzea.

«Konponketa leku bat ez»
Funtzionatzeko erari dago­kio­­nez, Martinezek azaldu du, zerbitzua jaso nahi due­nak zita hartu eta bertara joan behar duela ordenadore eta materialarekin. Eta inte­re­satuak bertan egon behar­ko du azalpenetatik ikas­te­ko. «Ez da konponketa leku bat. Ordenadorea ez dabil, he­men utziko dut eta gero pasako naiz bila... Ez. La­gun­tzeko zerbitzu bat da», az­pimarratu du Martinezek. Zi­taren iraupena ordubete­koa izaten da. Hitzordua telefonoz hartu daiteke 943 118 588an, www.kzgunea.net helbidean edota Biterira hurbilduta.

«Jendeak aprobetxatu beharko luke»
Eusko Jaurlaritzak eta Uda­lak jarri dute martxan zer­bi­tzu berri hori prueba pi­loto be­zala. Tolosan, Amurrion eta Ermuan ere bada. Mar­ti­nezek dionez, Jaurlaritzak ikusi zuen eskaera bazegoela eta orain probatzen ari dira nola funtzionatzen duen. Her­­nanin, astebetean bi per­tsona joan dira aholku eske Martinezengana, zitarekin, eta beste kontsulta txiki batzuk ere izan ditu. «Jen­de­ak aprobetxatu beharko luke. Aukera ona da eta gainera doakoa», gaineratu du.
Zerbitzua erabiltzeko, KZgu­­neko erabiltzailea iza­tea beharrezkoa da. Izan eze­an, zerbitzura hurbil­tzean be­te daiteke izen emate orria.
Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!