«Herritarrei zerbitzu zuzenena eta egokiena ematea da helburua»

Kronika - Erredakzioa 2014ko abenduaren 13a

«Lehen, udaletxean tramite bakoitza egiteko, toki desber­din batera joan behar zinen. Orain, edozer gauza dela ere, Harreran bertan egingo da». Hala azaldu zuen Luix Intxa­us­pe alkateak, atzo, Herrita­rren Harrera Zerbitzuaren aurkez­penean. Astelehenean jarriko dute martxan, eta hel­burua da herritarrei zerbitzu zuzenena eta egokiena ematea.

Hiru modu, tramiteak egiteko
Udalarekiko harremanak sin­pletzeko, hiru modu eskai­ni­ko dituzte, tramiteak egiteko. Aurrez aurrekoa izango da nagusia, eta tramite guztiak egin ahal izango dira bertan. Zenbait tramite, telefonoz ere egin ahal izango dira.
Webgune berrian, tramiteetarako txokoa
Internet bidez egitea izango da hirugarren aukera. Atzo es­tre­inatu zuen Udalak webgune berria, www.herna­ni.eus, eta bertan jarri dute atal bat, Tramiteak eta Zerbitzuak ize­narekin. Horre­tarako, kodea eskatu behar da udaletxean. Harre­ran bertan ere, orde­na­gailu bat jarri dute, tramiteak in­ternet bidez egiteko.

Aldundiko eta Jaurlaritzako erregistroa ere, bertan
Beste zerbitzu bat ere emango du Harrerak: Foru Aldundian eta Eusko Jaurlaritzan erre­gis­tratu beharreko doku­men­tu guztiak, nahikoa izango da bertan entregatzea.

Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!