‘Euskadi Gastronomika’ klubeko izendapena jaso dute Astigarragako 13 enpresak

Kronika - Erredakzioa 2014ko azaroaren 22a

Basquetour, Euskadiko Turis­mo­aren Agentziak eta Behe­men­di-Donostialdea Turismo­gu­neak bultzatutako egitasmoa da Euskadi Gastronomika Produktu Kluba. Helburua da eskualdean turismo enogastronomikoa lantzea eta bertako gastronomia aberatsa sustatzea.
Horrela, ziurtatu egiten da elikagaien eta zerbitzuaren kalitatea Euskadi Gastrono­mika markaren izendapena lortzen duten euskal gastronomiari eta turismo gastronomikoari lotutako enpresetan. Astelehenean egin zen izendapenak banatzeko ekitaldia, Orona Fundazioak Hernaniko Galarreta Parke Teknologikoan duen egoitzan.

40 enpresen artean, 13 Astigarragakoak
Guztira, 40 enpresa dira Euskadi Gastronomika Produk­tu Klubean sartu diren enpresak; tartean, 13 Astiga­rra­gakoak.
Sagardotegien artean: Alo­rre­nea, Bereziartua, Etxeberria, Gurutzeta, Iretza, Larrarte, Petritegi, Rezola eta Zapiain. Jatetxeen artean: Ibai-Lur eta Roxario. Bestalde, Astigarraga Pentsioa ere sartu da klubean, eta baita Sagardoetxea Museoa ere.

Euskadi nazioarteko erreferentzia bilakatzea
Ekitaldian azpimarratu zen programaren helburua dela Euskadi zein potentzial enogastronomikoa duten eskualdeak nazioarteko erreferentzia bilakatzea.
Era berean, Roxario Jate­txeko Charo Zapiainek, Klu­be­ko partaideen ordezkari mo­duan aipatu zuen elkarlanaren garrantzia, klubaren helburuak lortu nahi badira: «egunetik egunera eskaintza dinamikoagoa eta hobea lortzea, es­kualdeko herrietan grina sor­tzea, eta turismo gastronomikoari dagokionean, Donos­tial­dea erreferente bihurtzea».

Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!