Euskal Merkataritzako sarietara aurkezteko epea zabalik

Kronika - Erredakzioa 2014ko uzt. 9a, 02:00

Abuztuaren 2ra arte izango da aukera, eskaerak aurkezteko. Sarien helburua da merkataritzaren aspektu eredugarriak azpimarratzea.

Martxan da Euskal Merka­taritzako 2014ko sariak emateko deialdia.  Zabalik dago es­kae­rak aurkezteko epea, eta abuztuaren 2ra arte izango da aukera. Sarietara, merkatari­tza arloko  subjektu guztiek aur­keztu dezakete hautagai­tza: elkarteak, federazioak, en­­presak eta eragile sektorialak.
2014 ekitaldiko sariak emateko deialdia, Eusko Jaur­laritzaren Merkataritza saileko zuzendariak, jarri zuen martxan. Sarien helburua da merkataritzako jardueraren aspektu eredugarriak azpimarratzea, gizartearen aurrean.

4 kategoria desberdin, 4 sari
Merkataritzako sariak emateko garaian, eskaerak lau kategoria desberdinetan banatuko dira: 1) merkataritza sek­toreko ibilbide profesionala;
2) mer­ka­ta­ritza berrikuntza; 3) enpresa lankidetza; eta
4) hiri-eremuen dinamizazioa.
Hortaz, lau sari emango dira, kategoria bakoitzeko bat.

Lau kategoria desberdin ezarri dira: ibilbide profesionala, berrikuntza, lankidetza eta dinamizazioa

Eskaerak aurkezteko orriak, eskuragarri
Eskaerak aurkezteko inprimakiak, deialdiaren ebazpenarekin batera argitaratu ziren, Euskal Herriko Boletin Ofi­zia­le­an. Eskuratu nahi dituenak, Jaurlaritzaren web orrialdera jo dezake, www.euskadi.net, eta Eusko Jaurlaritza atalaren barruan, Ekonomiaren Gara­pen eta Lehiakortasun Saila­ren atarian sartu. Bertan, Mer­kataritza arlora jo, eta Laguntzak eta Dirulaguntzak atalean aurkituko ditu deialdiaren xehetasun guztiak.

Bidea errazteko, Buruntzaldeko Bulegoarekin harremanetan jarri
Prozedura errazteko asmoz, Burun­tzaldean Merkataritza Dina­mi­zatzeko Bulegoak proposamena luzatu die inguruko merkatariei. Eskaera egin nahi dutenak, jar daitezela beraiekin harremanetan: telefonoz 943 33 30 49 / 627 663 218, edo dinamizador@comercio-gipuzkoa.com helbide elektronikora idatzita.

Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!