Papelera del Norteko lurrazpiko pasabidea...

Kronika - Erredakzioa 2011ko eka. 17a, 02:00

( Jose A. Ameztoy Altamira (*erredakzioan euskeratua) ) Papelera del Norteko lurrazpiko pasabidea... Proiektu honi buruz bi hitz egin nahi nituzke, nire ustez baduelako erremedioa. Pa­pe­lera del Norte parean lurrazpiko tunela egitea oso garestia da lu­ze­ra begira; ea nola justifikatzen duten. Orbegozoko biaduktoa egin aurretik, Balantxako tunela erabiltzen zen, edo Floridako tren gaineko pasabidea. Zergatik ez erabili Balantxako tunela (ahaztuta dagoena)? Horretarako, Co­rreos­etako tunela ere trafikoari ireki beharko litzaioke (gaur egun bidegorria dago hor. Ez dut ulertzen zergatik, biaduktoan beste bidegorri bat ere badago-eta. Akaso garrantzi­tsuagoa al da ia inork erabil­tzen ez duen bidegorri bat, Zinkoeneako kotxe-trafiko haundia baino?). Zinkoeneatik Florida aldera hartzen dutenek aukera hauek izan beharko lituzkete: Karmelo Labakatik jai­tsi, errotondaraino, eta han bi bide: Perkaiztegi eta Mon­tevideo. Azken hori, Pape­lera del Norteko errotondara, eta handik, Gartzia Goldaraz aldera (Correos). Horrela, Floridatik datozen kotxeak, ez lukete Zinkoeneatik pasa beharko, eta Latsunbe-Per­kaiztegitik datozenek ere ez. Oharra: Correoseko tunelak 2 metro ditu alturan, eta beraz, 40 cm jan beharko li­tzaizkioke lurrari, 10 metroko espazio batean. Oharra: Derrigorrez, Mon­tevideo kaleak bi norabide be­harko lituzke, eta baita Eroski-Agustinatako kaleak ere. Oharra: Benta Berriko tren­bide azpiko tunela ere era­bili egin behar da, Zinkoeneari trafikoa kentzen diolako. Luzatu egin behar da, Florida kale azpitik, bolatokian atera­tzeko. Oharra: Latsunbetik Zin­koe­neara datozen kotxeek, ez­kerretara egin behar dute, orain eskubira egiten duten gisara. Jose A. Ameztoy Altamira (*erredakzioan euskeratua)
Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!