Elizatxoko gurasoei

Kronika - Erredakzioa 2010ko mai. 4a, 22:18

( Mikel Jaka Sasieta Langile Ikastolako gurasoa )

Hezkuntza Saila eta gizartearen partaide orori prentsan ar­gi­taratutako gutuna irakurri on­doren, ohar batzuk egitea ezinbestekoa dela iruditzen zait.

Hasteko, ondo azaldu be­har­ko duzue nola lortzen den Proiektu kohesionatu eta integratzaile bat, komunitate er­dia, hau da Langile Ikastolak ordezkatzen duena (matrikulazioaren %50), proiektu ho­rren kontra azaldu denean, eta gainetik eskatzen diozue arduradun politikoei horretara behartzea. Noiztik indarraren bideak izan dira kohesioa eta integrazioaren bidai lagunak?

Guk zuen beharrak beti uler­tu izan ditugu, eta nahiz eta gure planteamendua izan Lan­gile Ikastola fusio-prozesu ho­ne­tatik kanpo gelditzea, beti oso presente izan dugu Eli­za­txok dituen matrikula kopuru murritza eta azpiegitura-beharrak. Gure proposamenak, zuek azaldutako arazoei ez die inongo kalterik egiten. Fusio-prozesu honetan hiru zentroek baie­tza emateak (63 ikasle matrikulatu dira zentro berri horretan) dibertsifikazio kurrikularrean matrikulazioan sor­tzen dituen arazoak konpon­tzen ditu; institutuko eraikina eta Dele­ga­ri­tzak agindu duen hirugarren erai­kin berriarekin, zuen zerbi­tzu beharra asebetetzen da (jangela…). Bi hez­kun­tza proiektu mantentzeko ez dago inongo arazorik. Biak azpiegituraz on­do hornituak leudeke, eta ga­rrantzi handia daukan Hez­kun­tza Proiektu propioak garatzeko aukera emango luke. Eta modu horretan lortu, eta bermatu egiten da gurasook hezkuntza proiek­tua aukeratzeko dugun eskubidea.

Konponbide ona da de­non­tzat. Behin azpiegituraren arazoak konponduta, ba al dago beste aitzakiarik Langile be­har­tzeko proiektu honetan par­­te hartzera? Hezkuntza Sai­laren oniritziarekin eta jarrera itxietan kateatuz fusio-prozesu hau aurrera eramatea lortzen baduzue, Hernanin DBHko zen­tro bakar bat egongo da, Langilek duen Hezkuntza Proiektu singularra baztertuz. Kontuan izan, hala ere, ez dela inondik ere elkarbizitzan lagunduko duen proiektu integratzailerik izango, eta ez dituela klitxe zahar guztiak gaindituko.

Benetan proiektu bateratu bat defendatzen badugu, errespetatu ditzagun desberdin pen­tsa­tzen dutenak, izan ditzagun beraien beharrak ere kontuan, landu dezagun elkarbizitza gune hezitzaile berdin batetik, elkarrekin hitz egin dezagun, eta gure proiektu guztientzat lekua izango duen proiektu bateratu bat lortzen badugu, agian, etorkizun batean elkar­tzeko gai izango gara.

KALITATEZKO ESKOLA PUBLIKOAREN DEFENTSAN; INPOSIZIORIK EZ!!

Kronika egunero, euskaraz eta doan jasotzen segi ahal izateko, Kronikakide gehiago behar dira, eta zer esanik ez, proiektu komunikatibo sendo eta profesional bat garatu nahi badugu.
Egin zaitez KronikaKide!