Asko dira Hernanin urtean zehar antolatzen direnak, «denon ekimenari esker». Hori horrela, Udalak zehaztu du nola bideratu beharko diren aurrerantzean espazio publikoak erabiltzeko eskaerak; «ahalik eta ondoen erantzun nahi diegu zuen eskaerei», azaldu du.
Kontuan hartu beharreko arau hauek kalean antolatzen diren ekitaldietarako dira; plaza, parke, eskolako patio, kale... Ez kultur etxean, kiroldegian edo beste eraikin publiko batean antolatzen direnetarako.
Eskaerak egiteko orriak, epeak eta lehentasunak
Egin den aurreneko aldaketa da eskaera-orriari dagokiona. Aurrerantzean, espazio publiko batean ekitaldiren bat antolatzeko eskaera egiteko, erabili beharko da espreski horretarako prestatu den eskaera-orria. Udaletxeko Herritarren Harrera Zerbitzuan eskatu eta entregatu behar da.
Eskaera-orri horietan, arduraduna zein izango den zehaztean, ekitaldiaz arduratuko den horren datuak jarri beharko dira, eta ez taldeko beste kide batenak.
Epeei dagokienez, eskaerak gutxienez hamabost eguneko tartearekin egin beharko dira; tarte txikiagoarekin eginez gero, ezingo direla bermatu adierazi du Udalak. Bestalde, gehieneko epea ere zehaztu da: ezingo dira urte batetik besterako erreserbak egin, gehienez, ekitaldia antolatu baino hiru hilabete lehenago egin ahal izango baitira eskaerak.
Azkenik, adierazi du espazio bera erabiltzeko eskaera bat baino gehiago jasoz gero, eskaera lehenago egin duenak izango duela lehentasuna.
Behin eskaera eginda, dagokion udal saileko langilea jarriko da eskatzaileekin harremanetan.