«Gipuzkoako eskualdeetan tokian tokiko merkataritzaren balioak sustatzeko», Ni Singular Naiz kanpaina jarri dute martxan, Gipuzkoako Merkatarien Federazioak eta Gipuzkoako Foru Aldundiak. Azaroaren 24ra arte iraungo du, eta Singular Denda izendatuta dauden 100 komertziok baino gehiagok hartu dute parte; tartean, Hernaniko Oa gozotegiak.
«Arlo sozialean oinarri dituen balioetan posizionatu nahi dugu Singular Dendak marka, eta herriko bertako komertzioak balio erantsi berezia eskaintzen diola baloratzen duen bezeroarekiko konplizitatea sortu. Izan ere, bezeroa berezi sentitzen da, gauzak egiteko, bizitzeko eta pentsatzeko modu batekin bat datorren moduan erosita», azaldu dute.
Berezi egiten dituzten produktuei, ikusgarritasuna
Eta era berean, «berezi egiten dituzten produktuei ikusgarritasuna ematea» ere bada kanpainaren helburua. Horretarako, establezimendu bakoitzak aukeratu du «identifikatzen duen produktu edo zerbitzu bat», eta ondo ikusteko moduko tokian jarri du, kanpainaren beste elementu batzuekin batera: argi-kutxa bat, Ni Singular Naiz poltsa bat, eta gaur egun Singular Denda izendapena duten 163 denden gida.
Gida hori eskuragarri dago, baita ere, eskualdeko turismo informazio puntuetan, hoteletan eta museoetan.